Joepieeee!!!!!

Verhalen en tips over gebieden, steden en landen

Joepieeee!!!!!

Berichtdoor Merel » 19 Mrt 2010, 16:19

Even mijn enthousiasme melden! ;) Morgenochten vertrekken we richting (Nederland of Frankrijk, zal afhangen van het weer) met....... onze Karsten :D :D
joepie, joepie, joepie!! Ik hou jullie op de hoogte!
Merel

Re: Joepieeee!!!!!

Berichtdoor martijn » 20 Mrt 2010, 13:40

lekker!!
Geniet ervan en succes!

wij gaan begin mei 2 weken naar frankrijk (Bergerac), ook met de onze "nieuwe" Karsten
martijn

Berichtdoor VIPkarstenfan » 20 Mrt 2010, 17:43

Hoi,

Martijn: welke datum? hoe ver rijden van Rotterdam?
Hoe warm is het daar? Welke camping?

Ben benieuwd naar de ervaringen van Merel.

groetjes
VIPkarstenfan

Berichtdoor Merel » 22 Mrt 2010, 13:03

awel, ik kan zeggen dat het super was!
We zijn dan uiteindelijk naar Weert (camping de Riet, een aanrader) geweest in Nederland (ondertussen ook eens de nieuwe vrijbuiter bezocht en stoeltjes gekocht) en hebben daar bij prachtige temperaturen kunnen opzetten. We zijn om 11u20 de camping opgereden en om 12u ben ik beginnen koken, dus je kan stellen dat we op 30 min volledig geïnstalleerd waren! We hadden enkel de basistent meegenomen omdat we wisten dat het ging regenen en we niet alles nat wilden meenemen naar huis. Maar 1 ding is zeker, als we alle luifels én de slaapaanbouw zullen meenemen moeten we met het busje gaan want anders past ie niet! onze auto zat nu al helemaal vol (en we rijden met een bmw 5-reeks break :oops: ) en ik had maar 1 paar schoenen mee!!! :lol:
Die nacht is het beginnen regenen, neen, ik zeg het niet goed, is het beginnen gieten, maar onze tent bleef mooi droog! We merkten wel dat de tent zich "gezet had" want alles stond een stuk straker 's ochtends. We hebben dan maar de tent nat meegenomen en thuis terug opgezet, zeg nu zelf met een karsten is dat helemaal geen opgave, de tent alleen staat in 10min!
Kortom, Wij vonden het SUPER! we zijn helemaal relaxed terug gekomen en vertrekken binnen 2 weken opnieuw, het zal wellicht dan richting frankrijk zijn. We weten daar een zeer charmante camping zijn op een uurtje rijden bij ons, in Hervelingen. Ik verlang al weer.... 8-)
Merel

Berichtdoor martijn » 23 Mrt 2010, 01:08

klinkt goed, ben jaloers!
wij kunnen ook niet wachten om de tent te proberen... we moeten nog even wachten.
Ik vermoedde al dat het krap zou worden in de Karmann :D

@admin: we gaan naar een nicht van me die in bij Bergerac woont op een oude boerderij. We zetten de tent dan op haar erf op... NIet heel echt kamperen dus :) Bergerac ligt op ca 10 uur rijden (1000km) van rotterdam. Het kan er begin mei al best lekker zijn, 18-24 graden.
martijn

Berichtdoor karsten fan » 23 Mrt 2010, 08:47

Martijn: jij jaloers, ik dubbel zo jaloers :D
heerlijk zeg, zeker als het al zo rond de 20 graden daar is.
en je nicht elke ochtend warme broodjes brengen?? :lol:
karsten fan

Terug naar Bestemmingen