Dubbele rits regenluifel

Verhalen en vragen over de Karsten Tenten luifels en accessoires

Dubbele rits regenluifel

Berichtdoor Gerjan » 27 Apr 2010, 19:48

Vorige week een 3.25 secondhand gekocht Bouwjaar 2005. Vanmiddag voor het eerst opgezet. De tent zelf is zo gedaan met de compressor. Daarna het volgende gedeelte met de aluminium buis en het stuk met de ramen, ook gelukt.
Kortom alles samen neergezet. We willen nog een regenluifel aanschaffen maar is daar nu een dubbele rits voor nodig dat is me nog niet duidelijk?
vr.gr. Gerjan een nieuwe Karstenfan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gerjan

Re: Tent opzetten

Berichtdoor karsten fan » 30 Apr 2010, 21:09

leuk dat het je meegevallen is! waarom bel je Karsten niet even om te vragen?
ik weet wel dat er dan een extra rits in moet worden gezet. maar is voor hun zo gebeurd.
we hebben zelf laatst namelijk het nieuwe stokkensysteem in onze tent laten zetten (2005) dat is ook
echt een aanrader! staat strakker en het gaat nog sneller!

succes!!
karsten fan

Berichtdoor Gerjan » 04 Mei 2010, 15:57

bedankt voor je reactie, Karsten meldde direct dat wanneer je langskomt (behalve het weekend) ze direct de 2de rits op de luifel zetten.
Ik ga natuurlijk ook eens kijken naar die stokken?
Zijn dit de stokken die de regenluifel dan ondersteunen of is het iets anders.
vr,gr. Gerjan
Gerjan

Berichtdoor VIPkarstenfan » 05 Mei 2010, 19:23

Gerjan schreef:Ik ga natuurlijk ook eens kijken naar die stokken?

Wij hebben ze voor het eerst getest en ik moet zeggen je zet je luifeltje veel sneller op en de tent staat strakker.
Jou tent is van 2005 dus zeker de moeite waard om te laten ''verbouwen'' naar het nieuwe systeem. :P
VIPkarstenfan

Berichtdoor Gerjan » 07 Mei 2010, 21:09

Vanochtend in Zwaag bij Karsten geweest. Lekker koffie gedronken en gewacht tot : een regenluifel/tweede rits op de luifel werd gezet en tevens de niewe aanpas van de luifel werd uitgevoerd met de nieuwe stokken.
Perfect; dat is bijzondere service. Nog heerlijk rondgelopen in de store en diverse spulletjes gekocht.
Voor mezelf een mat gekocht van Human comfort, Caen 210X75X10 met ook nog een matrashoes.
Ik had al veel gelezen over matten en slapen op het forum. In de Karstenstore kun je de matras testen op een onderkant gemaakt uit stenen.Erg leuk en met veel comfort.
Zo zie je maar dat alles kan worden opgelost :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vr.gr. Gerjan
Gerjan

Terug naar Karsten Tenten luifels & accessoires