Camping le boucanet

Verhalen en tips over buitenlandse campings

Camping le boucanet

Berichtdoor Kamil » 17 Nov 2012, 02:12

Hallo we zijn van plan om volgend jaar naar camping le boucanet te gaan in het zuiden van Frankrijk , iemand ervaring met deze camping of eventueel andere goede camping in die regio (Le Camargue) of tips , we gaan wel met een kleuter van 4 .
Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Re: Camping le boucanet

Berichtdoor aReaRe » 14 Mrt 2013, 11:36

Kijk eens op www.zoover.nl voor beoordelingen, of in de ANWB Camping gids?
Trots bezitter van een Karsten 2.60 (CL/AW) Blauw
Gebruikers-avatar
aReaRe

Berichtdoor Carolien » 14 Mrt 2013, 21:01

Als je op camping-frankrijk kijkt zie je meningen van mensen die er al eens geweest zijn.
Die zijn niet zo positief!
http://www.camping-frankrijk.nl/camping ... gID=178834
Hier kun je ook campings in de buurt zoeken.
Succes!
Carolien

Berichtdoor Kamil » 15 Mrt 2013, 00:42

Bedankt voor de reactie , maar ondertussen is het een andere camping geworden ,de plaatsen op le boucanet blijken nogal klein te zijn ook.
Ik ben ook eens gaan kijken op zoover maar ik heb in het verleden geleerd dat je die beoordelingen met een korrel zout moet nemen , het is namelijk zo dat iemand die niet tevreden is om wat voor reden dan ook veel vlugger zijn mening zal geven dan iemand die wel tevreden is , en sommige mensen klagen nu eenmaal altijd .ik bedoel maar als er aan de receptie 4 man voor hun in de rij staan dan vinden ze dit slechte service , als ze naar Frankrijk gaan en ze spreken geen Nederlands op de camping hopla slechte beoordeling . Sommige mensen verwachten een verblijf in " the four seasons " voor de prijs van een camping .
Maar het kan wel een hulpmiddel zijn om een selectie te maken , alleen moet je alles heel goed lezen en niet enkel afgaan op de score .
Ik heb persoonlijk ondervonden met een camping die niet zo hoog scoorde en dit is heel goed mee gevallen .
Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Terug naar Campings buitenland